دستاورد| رسانه‌های تعاملی به یاری آموزش می‌آیند
دستاورد

دستاورد| رسانه‌های تعاملی به یاری آموزش می‌آیند


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 92025
محققان یک مجموعه خلاق با طراحی، ساخت و سفارشی‌سازی محیط‌های رسانه‌ای، نیاز کشور به محیط‌های رسانه‌ای کاربرمحور و تعاملی را تامین کرده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، فعالن یک مجموعه خلاق و فناور در زمینه تولید رسانه‌های تعاملی یا اینتراکتیو به صورت تخصصی فعالیت می‌کند عنوان کرد: این مجموعه دانش‌بنیان تلاش کرده است خلاقیتی ارائه کند که یکی از نیازها و ضروریات اساسی کشور در صنعت رفع شود، به طوری‌که که کشور را در این صنعت هم‌رده و همسو با کشورهای پیشرفته قرار بدهد.

این شرکت در زمینه طراحی و ساخت سفارشی محیط‌های رسانه‌ای تعاملی فعالیت دارد و  راهکارهای تعاملی در زمینه اموزش ارائه می‌دهد. سفارشات بر اساس نیاز، سلیقه و امکانات مشتریان طراحی و اجرا می‌شود و این درحالی است که قیمت آن نسبت به نمونه های خارجی بسیار بسیار کم‌تر است.

 این محصول در جلوگیری از ارزبری نقش کلیدی دارد و فعالان این شرکت دانش‌بنیان برای یکی از پروژه‌های صدا و سیما در سال 1393 که نمونه وارداتی آن 30 میلیاردریال برآورد شده بود، نمونه داخلی را با یک دهم قیمت طراحی و اجرا کردند. از آنجایی که بر راهکار محور بودن و سفارشی‌سازی دقیقا بر اساس خواست مخاطب  تمرکز شده است، مشابه داخلی این محصول به شیوه و روشی که طراحان این شرکت خلاق، اجرایی کرده‌اند اجرا نشده است.

 

#11

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
دستاورد؛ پایش و اندازه‌گیری رطوبت در محیط‌های کشت با دستگاه بومی
دستاورد؛ پایش و اندازه‌گیری رطوبت در محیط‌های کشت با دستگاه بومی
02/02/28 - 07:50
نوآوری‌های رسانه‌ای علوم شناختی را توسعه می‌دهد
نوآوری‌های رسانه‌ای علوم شناختی را توسعه می‌دهد
98/12/03 - 14:39
بیشتر بخوانیم